Detta gäller även om vi skickat varor till er direkt från någon av våra leverantörer. Klicka på länkarna nedan för att komma till respektive företag.
JAG VILL ANMÄLA EN SKADA. HUR GÖR JAG?
• Fotografera skadorna och bifoga i DHL Freights reklamationsformulär
GODSET LEVERERADES UTAN SYNLIGA SKADOR MEN NÄR JAG PACKAR UPP SER JAG ATT VARAN ÄR TRASIG. VAD GÖR JAG?
• Anmälan av dold skada ska göras inom 7 dagar från leverans. Fotografera skadorna och bifoga i DHL Freights reklamationsformulär
REKLAMATION
• Du kan reklamera direkt på postnords webbplats. Är du registrerad användare kan du logga in så att dina användaruppgifter fylls i automatiskt.
Du kan då även se status på tidigare reklamationer.
Reklamera med eller utan inloggning
NÄR DU HAR REKLAMERAT
• När vi har tagit emot din reklamation skickar vi en bekräftelse till dig. Om vi skulle behöva mer information, till exempel kvitton eller fakturaunderlag,
hör vi av oss till dig. Annars kontaktar vi dig när vår utredning är klar.
Om du inte blir nöjd med det besked du får i samband med att din reklamation avslutas kan du kontakta Kundombudsmannen.
![]() | 3-5 dagars leveranstid på lagervaror inom Sverige |
![]() | Trygg handel med kort eller Klarna faktura |
![]() | Bra kvalitet och rejält |
![]() | Vår kundtjänst gör alltid sitt bästa för att ge dig bästa service |
Vi gillar att spara pengar och energi, det är det som driver oss att jobba med Wattvaktarna!
Vi gillar också att handla på nätet så vi vet vad som krävs för att få nöjda kunder. Vi älskar mina kunder och strävar hela tiden efter att ge bättre service till Dig!
Wattväktarna.se ägs och drivs av Wattväktarna AB, 559294-7039
0502 -78 44 40